من او ما

سه نفریم نه دو نفر

من او ما

سه نفریم نه دو نفر

مبارک باد این شب اهورائی...

   نظر به روی تو هر بامداد نوروزیست

شب فراق تو هر شب که هست یلداییست

شب یلدا که میرسه برای ما چند تا معنی داره اول اینکه پاییز تمام شد دوم اینکه زمستان شروع شد سوم اینکه یکی دیگه از ماههای زندگی ما تمام شد چهارم اینکه...

امشب با اینکه خونه مامان اینا بودم  ولی محمدم پیشم نیست و سر کار هستش .


لابد الان خیلی ها دارن حافظ میخونند یا انار دون میکنند ٬ هندوانه و آجیل شیرین تعارف میکنند و با چای داغ شیرینی میل میکنند و ...ولی من حال و حوصله ندارم ویلدای خودم رو با یه پست نسبتا بی رنگ و لعاب صبح میکنم ... کاش حداقل همسر جان بود بجای همه دلگرمی های شب یلدا .


آری امشب شب یلدا است…..
شب فال…..
شب عشق…..
شب هندوانه…..
وشب آزادی وشب رهایی
چیزی به یادم نمی آید
جز اینکه
امشب شب تنهایی من است

یلدایت مبارک


نظرات 3 + ارسال نظر
شاینا و مامان پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.manomamanam90.blogfa.com

الهــــــــــــــــــــــی
ایشالا سال دیگه 3تایی با هم یلدارو جشن میگیرین
ما هم میایم پیشتون قول قول قول

راستی نهال جونم فونتتو عوض کن اصلا خوانا نیست

از طرف ما و شاینا عمو مملی رو ببـــــــــــــــــــوس

ایشالا سه تایی میشیم ولی نه سال دیگه
به روی چشممم

مامی آیلین یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ http://golebaghezendegi.blogfa.com

ای کلک حالا دیگه وبلاگ میسازی یواشکی به ما هم نمیگی


ممنون سر زدی گلم چیزه خاصی نیست واسه تولد مملی ساختم دیر به دیر آپ میکنم

غزل پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام عزیزم دعا می کنم همیشه زندگیتون شیرین شیرین باشه و خدا هیچ وقت تنهاتون نزاره....بازم میام سراغت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد