من او ما

سه نفریم نه دو نفر

من او ما

سه نفریم نه دو نفر

فقط شکرت خدا

آیا واقعا میشه از خدا تشکر کرد. من که عاجزم از تشکر فقط میگم خدایا شکرت . به خاطر همه اون چیزهائی که دادی و همه اون چیزهائی که میدونستی اگربدی به ضررم تموم میشه و بهم ندادی

ردپای وجود خدا رو توی تک تک لحظات زندگی مشترکمون حس کردیمممم و همین چند روز پیش بود یه باره دیگه خدا محبتشو نشونمون داد و یه خبر خوب بهمون رسید 
که منم میتونم برم سر کار و یه کار خوب واسم پیدا شده فعلا همه چی رو به راه شده واسه کار فقط قرارداد باید ببندم و منم به زن های شاغل بپیوندم از بیکاری متنفرمممممم.

نظرات 2 + ارسال نظر
شاینا و مامان پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.manomamanam90.blogfa.com


چقدر قشنگحرف ردی اشکمو در اوردی
منم همیشه خدا رو شکر کردم که اینقد هوتمو داشته
حالام که دختر نازمو سالم و سلامت تو بغلم گذاشته و خوشبخت ترین زن دنیا شدم
ایشالا همیشه همین طور خوشبخت و خوشحال باشین

مرسی عزیزمممم ایشالااااا شما هم زندگی شادی داشته باشید با شایناااا جیگررررررررررررر

الهه جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://eliodelesh.blogfa.com

واقعا وقتی شاغل بشی حس می کنی بقیه عمرت که تو خونه نشستی حروم شده....... موفق باشی عزیزدلــــــــــم

ممنون گلم که میای و نظر میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد